2013. május 29., szerda

Interjú


Mint látjátok, Emi készített velem egy intejút, amit szeretnék veletek megosztani :)


~A blogod alapja a kémkedés. Honnan jött ez az ötlet?


  Még nyáron volt egy furcsa álmom, amiben a barátom kém volt és elfelejtett engem, nekem, pedig emlékeztetnem kellett őt arról, hogy ki is vagyok számára, mert ha nem sikerült 3 napon belül belém szeretnie meghalok. Hát ez így még nem nagyon hasonlít az első évad alaptörténetére, de ez az aprócska állom folyamatosan a fejemben volt én, pedig alakítgattam rajta. Szereplőket adtam hozzá és más tulajdonságokat, míg végül az egész át nem alakult olyanná, ami tetszett, a kémek, pedig mindig is vonzottak. Kiskoromban imádtam a totally spies-t és egy részét sem hagytam ki, sőt gyakran játszottam hasonlót a barbikkal, majd a mesék után a filmeket néztem meg, ahogy nőttem fel.

~Mikor kezdted el az írást?

  A legelső történetemet kiskoromba írtam, amivel 3./2. helyezést értem el, de konkrétan egy történetet írni, csak 2012. novemberében kezdtem.

~Úgy láttam, hogy ez az első blogod. Mi vett rá, hogy megoszd a nagyvilággal az írásodat?

  Le szerettem volna valahova írni és tetszett, hogy a blogot, úgy alakítod kinézetileg, ahogy akarom, oldalra
be tudom tenni a szereplőket és képeket is oda linkelek, ahova csak szeretnék. Persze ez még nem ok arra, hogy blogba írjam, mert máshol is meg tudom oldani, de kíváncsi voltam, hogy mások mit szólnának hozzá, és a tanácsaikra, hogy miben változtassak és hogy. Szerettem volna másoknak is írni, nemcsak magamnak.

~Már igen régen írod ezt a sztorit és ez az idő alatt össze is gyűltek az olvasók. Milyen érzés, amikor elolvasod egy-egy rész után a kommenteket?

  Rettenetesen felemelő. Mikor elolvasom a hozzászólásokat nagyon boldog vagyok, hogy valakiknek tényleg tetszik és várják a következő részt. Örülök, hogy sikerül valami olyat csinálnom, ami tetszik az embereknek és, amit én is élvezek. Számomra nagyon fontos az olvasók véleménye, így amikor azt látom, hogy kedvelik, mindig boldogabb leszek, mert nem egyszer volt már az, hogy rosszkedvűen kezdtem el olvasni a kommenteket, majd hatalmas mosolyt csaltak a számra.

~Gondolkoztál már azon, hogy belekezdesz egy újabb történetbe? Ha írnál, akkor milyen stílusú lenne?

  Eszembe jutott már, de nagyon sokra nem mentem vele. Még nagyon nincsen elképzelésem, hogy milyen más történetet írnék, de szerintem törekednék arra, hogy egyedi legyen és ne sablonos.

~Honnan jön az ihlet? Mit csinálsz, ha éppen nem tudod, hogy írd tovább?
   Általában, csak képzelődök, de amikor megakadok, akkor elkezdek képeket nézni és idézeteket olvasni, a legtöbbször viszont a legjobb barátnőmmel beszélek, aki mindig segít

~Gondolkoztál már valaha azon, hogy abbahagyd az írást? Ha igen mi volt az oka?
  Nem, még nem fordult meg a fejembe. Inkább csak arra gondoltam, hogy nem folytatom tovább a Date with a spy-t (befejeződött az első évad), de más történetet írtam volna, ám kommentbe kérték, hogy ne hagyjam abba, ezért kitaláltam, illetve segítettek kitalálni a második évad történetét.

~Előre tervezted az egész történet menetét vagy csak spontán ötletekre alapozod az egészet? 
  A legtöbbször spontán írom, de azért a fejembe mindig vannak egy-egy jelenet, ami alapján írom, vagy úgy kell megírnom, hogy bele bírjam építeni.

~Gondolod, hogy lesz harmadik évadja is a sztoridnak?

  Nem hiszek benne. Szerintem befejezem a második évadod és egy új történetbe kezdek majd, de ez még odébb van.

~Van olyan karakter, amit magadról mintáztál, vagy esetleg bele tudod képzelni magad a helyébe valamilyen szinten?

  Semelyik karaktert nem mintázok magamról. Inkább szétszórva beléjük építem a tulajdonságaimat és a körülöttem lévő emberekét, bár egy karakter van, akit szinte teljesen mintázok valakiről. Szerintem Zack szerepébe tudom beleélni magam, bár itt sem teljesen és egy-egy jelenetnél Kat helyzetébe, ami mostanában egyre többször előfordul. 


~ A körülötted élők tudnak a blogodról vagy arról, hogy írsz? Ha igen van olyan személy, aki ellenzi, vagy esetleg támogatja az írást?

Az összes körülöttem lévő ember tud arról, hogy írok, és eddig senki nem ellenezte. Volt egyszer egy olyan megszólalás, hogy: „Jaj, már te is? „–de nem vettem magamra, mert inkább támogatnak, mint például a szüleim is. Anyunak például rendszeresen dicsekszem a látogatóimmal (napi és összes) és néha mikor nagyon megörülök egy kommentnek és látom, hogy van egy kis ideje, felolvasom neki. Ő ilyenkor mindig megdicsér és büszke rám.

4 megjegyzés:

  1. Kérhetnék egy szívességet? Egy csere lenne :)) Nagy fába vágtam a fejszém :/ és nagyon örülnék, ha kitennéd :)) http://fellintoparadise.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia :) mit szólnál megint egy link cseréhez? van egy új blogom . Nálam válaszolj léci ha benne vagy :) http://amigengemszeretsz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia! van egy meglepim számodra :) katt a blogomra! http://hisztikritika.blogspot.hu/

    VálaszTörlés