2013. június 11., kedd

II.25.rész


 Tudom, hogy későn jött ez a rész is, de hatalmas ihlethiányban szenvedtem(szenvedek) , így ez nem lett valami jó rész, de igyekeztem és hatalmas köszönettel tartozom nektek .Köszönöm, hogy vártok rá és  , hogy mindig komentelitek ♥♥ És boldogan jelentem be, hogy hamarosan megvan a 30.000 látogató :$ Hát.. váo.. imádlak titeket, és a rész minőségétől függetlenül jó olvasást! :) (amúgy üzenem Zsófi nemtudodmeg-nek , hogy sajnos nem talált :) )♥♥
-Pont most jössz? Én feladom az egészet, erre te idejössz és szerelmet vallasz?- nézett mélyen a szemembe és láttam az apró mosolyt a szája körül, ami egyre szélesebb lett.
-Ilyen az élet.. a szőke lovagok kissé késve érkeznek.- ráztam meg a vállam. -De szerintem nem túl későn jöttem-adtam hozzá a végét a csókból ítélve.
-Hát legközelebb azért ne próbálgasd a határt. Tudod néha fájdalmas és kimerítő téged szereti..-mondta kissé talán elgondolkozva. A karja már a nyakam körül lógott én pedig a tarkójáról a derekára helyeztem át a kezem, ezzel közel tartva magamhoz.
-Azért remélem megéri.-mosolyodtam el majd egy puszit adtam a szájára.-Ugye bejössz? -bólintottam hátra , ahol a függöny hirtelen megmozdult.
-Szólok anyuéknak és hozok két pizsit.-nyugtatott majd pár perc alatt ismét vele volt.

-Szóval ki mit akar csinálni?- kérdezte Naomi immáron pizsamában, amit Kat adott neki kölcsön. Miután bejöttünk mindenki valami furcsa dolgot csinált gondolok ara, hogy apa fejjel lefelé olvasta a szakács könyvet, ami eleve is ritkán tart a kezében vagy hogy Chris bácsi épp a falon lévő festményt tanulmányozta, mert szerinte eddig soha nem nézett meg elégé. A baj itt azzal van, hogy nem egy festményt nézegető embernek ismerem.
-Jöttök ti is?- kérdeztem fülig érő mosollyal Zackéket , így miután átöltöztünk letelepedtünk kis körbe az ágyamra, hogy valami programot találjunk ki magunknak. Ennek már 10 perce, de még most sem jutottunk sokra.
-Adjátok már meg az örömömet.. kis horror story..- mondta , majd hogy bizonyítsa a mutató és hüvelyk ujjával jelezte azt a minimális mennyiséget, amit akart.
-Ember, te nem vagy eszedénél... nem volt elég a mai? - löktem meg hitetlenkedve, de a kiskutya szemeit nem változtatta meg.
-Ezzel a boci szemekkel nem mész semmire. -simogatta meg a mellette ülő vörös hajú lány az arcát , de Zack nem változtatott, csak engem nézett, mert ha én benne vagyok, akkor a lányok sem tudnak mit tenni és ezt ő is tudta.
-Kecske szemek.-javítottam ki Naomit.- Ez inkább kecske nézés, mint boci...-mondtam, mire szerintem Zack elképzelte , így elköhögte magát, aztán vissza fojtott nevetéssel sikerült tovább csinálnia a produkcióját.
-Hát jó.. hozok a hangulat kedvéért gyertyát.. -ráztam meg a fejem, mire a két lány párnát vágott hozzám.
-Nem csinálunk semmit..- tiltakozott elsőnek Naomi Kat pedig helyeslően bólogatott.
-Félni fogok.. -próbálkozott Kat és  az apró ujjacskákat éreztem a hátamon , ahogy  a nyakamtól lecsúszik a gerincem vonaláig.
-Majd hozzám bújsz.- adtam egy gyors puszit és meggyújtottam a gyertyát, amit az éjjeli szekrényre raktam , azután pedig a  villanyt is lekapcsoltam és elhelyezkedtem.
-Ti láttátok már a másnaposok 3-at? Érdekes film lehetett.- próbálkozott Naomi a téma tereléssel, ezért befogtam Kat száját, mert gondolom csak ő szólt volna hozzá.
-Ez a történet még 100-110 éve kezdődött. Volt egyszer egy kislány, aki egy faluban élt az apjával. A kislány  4-5 éves lehetett, mikor az apja rejtélyes módon megőrült. A kislány, fehér ruhájában, elment virágot szedni a házuk melletti kis erdőbe. Mialatt békésen virágokat szedett megbotlott valamiben és eltört a lába. Meglátta az apját egy lovon felé vágtatva. A kislány azt mondogatta: "segíts rajtam-segíts rajtam" . Az apja mikor odaért, a nyakába vágott egy baltát és a kislány meghalt. Ezután magával is végzett egy késsel.100 évvel később(napjainkban) történt, hogy egy körülbelül 15 éves srác fölkelt egy éjjel.Kiment wc-re és mivel még új volt a házuk, egy felszereletlen tükör a falhoz volt döntve. Ekkor meglátta a tükörben a kislányt, fehér ruhájában ami tiszta vér volt , s baltával a nyakában. Nagyon megijedt, de amikor megfordult, nem volt ott senki. Azt hitte csak az esti horror film hatása, így hát visszament a szobájába. Amikor belépett az ajtón, ott ült a kislány és azt mondogatta: "segíts rajtam-segíts rajtam". A srác nagyon megijedt, de már kiabálni sem volt ideje.A mai napig nem tudjuk, mi történt vele, s mibe halt bele, nincs rá bizonyíték. A srácot reggel találták meg, a torkában egy hatalmas mély sebbel. Beszélik, hogy aki meghallja valaha, e szavakat, amiket a kislány mondott, az meghal azon az éjjelen.-fejezte be. A történet elején Naomi a fülére tapasztotta a kezét, de a felénél levette onnan és árgus szemmel, kíváncsian nézett a barátjára . 
-Nem valami erős.. ráztam meg a fejem.
- Kezdésnek jó.Akkor te jössz.-biccentett , mire  pár pillanatig gondolkodtam , majd mikor eszembe jutott egy teljes történet ,mesélni kezdtem.Persze ezektől még senki nem rettegett, majd Naomi is mesélt egy fekete rózsásat és mivel Kat nem tudott beírtuk a googléba , ahol oldalakról oldalakra jártunk és felváltva olvastuk fel őket. Nem valami ijesztő történetek voltak , de kicsit túl sok volt belőle egyszerre , így a hirtelen csöndet egyikünk sem tudta elviselni, mégis csak csendesen pislogtunk magunk elé. A némaságot egy hatalmas törés hang szakította félbe, ami lentről származott. A szívem hirtelen felgyorsult az ijedségtől , de miután harsány nevetés szűrődött fel késsé megnyugodtam, ahogy a karjaim közt fekvő Katerina is.
-Ez a te hibád.- néztem vádlóan Zackre , aki csak elröhögte magát.
-Haver..belementél.
-Megállíthattál volna.-kezdtem mire kaptam kétfajta választ egyszerre. Az egyik az volt ,hogy ők próbálták , de ha elhatározok valami hülyeséget úgyis megteszem a másikat pedig Zack mondta ,mi pedig minek tartson vissza,  ha ő szerette volna. Sajnos mindkettő jogos.
-Na jó.. van valamilyen kártyád? - fordult meg Kat az ölemben, de a választ Zacktől kapta hamarabb, aki már kereste is a szekrényemben.
-Póker baby.. csak vigyázzatok, mert verhetetlen vagyok. - játszotta az agyát, miközben a kártyákat kevergette. A földön kis kör formában helyezkedtünk el.
-És azt hogy kell?- kérdezte Naomi, mire Kat valami hatalmas hülyeséget kezdett neki magyarázni.
-Szerintem az  lesz a legjobb ha elsőnek néztek mi pedig magyarázunk.-szakította félbe Zack , így csak kettőnknek osztott lapot. Lassan szétszedtem a kezemben és farkas szemet néztem vele. Elég jó lapjaim voltak...
-Mi a tét..? - kérdezte magabiztos mélyített hangon.
-2 dolcsi.
-Egy fagyi.-ajánlotta fel, mire furán néztem , de azért tartottam. Egy ideig rendesen játszottunk és magyaráztunk, majd átment hülyülésbe, mikor már a tét a rajta lévő zokni volt. A lányok röhögtek, de mi csak pókerarccal néztük a másikat.
-Az alsó gatyám. - mondtam és húztam egy lapot mire ő is.
-Ilyenkor már nem kéne húzni..-szólt bele Kat.
-Ez itt a mi szabályaink szerint megy már, mert túlságosan komolyak a tétek.- mondta utalva egy kis apróra, fagyira gemkapocsra , cipőfűzőre zoknira alsó gatyára.
-Nyertem -tettem le, mire bámulta a lapjaimat és ő is letette.
-Én is.. mondta én pedig elröhögtem magamat.
-Ember mi a francot csináltál?- néztem a lapjaira, mert nem igazán volt oda való például a zöld  8-as UNO kártya.
-Csaltam.-húzta ki magát én pedig nagyokat bólogattam és ezek után négyesben játszottunk pár rendeset, majd film nézés közben mindannyian elaludtunk.
A reggel olyan szokásosan kezdődött leszámítva, hogy a  nagyapa lent várt.
-Hát te..?- néztem elképedve a meglepetségtől , majd odamentem hozzá és kezet fogtam vele, de a gyermeki énem még mindig bennem volt így rögtön át is öleltem.
-Hallottam nagy bajba keveredtetek. -mosolyodott el . Igaz , hogy nem rég láttam, de az arca most még ráncosabb volt és már egy fél fejjel magasabb voltam nála.
-Gyerekek..arra gondoltunk, hogy elmehetnétek egy biztonságosabb helyre.-kezdte Chris, de nagy tiltakozás alakult ki, mert egyikünk sem akart megfutamodni.
-Csak egy ötlet volt..-emelte fel apa védekezően a kezét, majd elsétált vissza a reggelihez és közben beszélgettünk, de csak arról volt szó, hogy mit kéne tenni.
-El akarok szökni.-csuktam be a szemem és a homlokomat Kathez döntöttem, így nekinyomva öt a falnak. Már délután 4 óra körül járt és semmi változás nem történt. Be voltunk mindannyian zárva és folyamatosan ugyanarról tanácskoztak a szülők, mi pedig szinte szóhoz se jutottunk, de ott kellett maradni. Most is csak véletlen sikerült elszöknünk az emeletre.
-Hamarosan vége.. ez ezzel jár.-tette a hideg kezét az arcomra és a hüvelyk ujjával simogatott.
-Tudom.-mondtam, majd belenéztem a szemébe, amiről rögtön a szájára vándorolt a tekintetem.
-Csókolj már meg..-kérlelt, mert még mindig meg sem mozdultam. Erre a kijelentésre elmosolyodtam és megtettem, de a csókunk egyre vadabb lett. Egy aprócska hely se volt köztünk és valahogy a felsőm is a földön volt. A kezeimmel már a sárga kis inge utolsó gombát gomboltam ki , mikor egy hatalmas sóhajjal elhúzódtam tőle és abbahagytam.Ő pironkodva gombolta vissza a gombokat , én pedig duzzogva húztam fel a felsőm, majd mögé kerültem és a füle mögötti helyre pusziltam. A kezeimet átfontam a hasa körül .
-Mennyünk le.-mondtam ,mire dörzsölgetni kezdte a karját. Az egész tiszta libabőr volt, aminek én örültem, de ő hasba csapott.
-Meg se éreztem.-nyújtottam ki a nyelvem és oldalba böktem, amire arrébb húzódott, majd lefogta a kezem és a folyosó falának nyomott.
-Ne bökdöss!- mondta komoly arccal fenyegetően, de a szája sarka felfelé kunkorodott.
-Mert mi lesz? - kérdeztem és  az ujjaimmal ismét megtaláltam az oldalát, így kacagni kezdett közben pedig a kezeimet vette volna le, kevés sikerrel, majd  a szájával megtalálta az ennyimet.A kínzását abbahagytam és visszacsókoltam. Mellőlünk valaki zavartan kezdett köhögni, ezért szétrebbentünk, de csak Zack állt ott.
-El lehet mennünk pár órára. Legalábbis sikerült kiharcolnunk.-mondta  így mi ketten csak egy kis sétára indultunk Zackék pedig moziba.
-Nacsak..mit nem látok.-jött szembe Natassa egy kisebb lány csordával maga mellett.
-Császtok.-köszöntem és az ujjaimat szorosabban ráfűztem a barátnőmére. Ki akartam kerülni, de a körme a bőrömbe nyomódott, így vissza rántott, mivel nem engedett kirántottam a kezem.
-Mit akarsz már megint?-sóhajtottam.
-Kivételesen most veled semmit, inkább neki mondanék egy pár szót.-mérte végig a mellettem álló szőke lányt, aki erre a szemébe nézett.
-Tudod egy két érdekes dolgot találtam rólad..-emelt fel egy borítékot, amit a két ujja között tartott.-Nézd csak meg és meg is tarthatod, mert van belőle még. Annyit fűznék hozzá, hogy lehet akármi a neved ugyanaz a szerencsétlen lány maradsz , az hogy ki áll melletted nehogy azt hidd kifehéríti a múltad, vagy épp jobb emberré tesz. Azt mondják a mosoly a legjobb álca ,ám te valami hatalmas újítást hoztál be. Az ártatlan tekinteteddel szánalmat keltesz az emberekben , pedig nem vagy más mint egy.-mondta , de Kat félbeszakította. Nem kiabált nyugodt hangon beszélt.
-Semmi közöd nincs keresgélni a múltamban, de ha már szánalmasnak nevezel akkor néz magadra. Mindezt azért teszed, mert kegyetlenül féltékeny vagy, hogy nekem itt van ő .  Azt mondod szánalmas vagyok mégis te sóvárogsz olyan után, aki nem lehet a tiéd és ezt te is tudod mégis minden aljas módszert bevetsz, de mindezek ellenére is megértem miért azt viszont nehezebben, hogy ezért képes vagy embereken átgázolni. Ez nekem csak a múltam, ne az alapján ítélkezz, mert én már rendbe hoztam ezt viszont te most követed el életed legnagyobb hibáit szóval ha nem akarod, hogy tönkretegye azt a tökéletes arcodat, most szálljál le a  múltamról és az életemről.- fejezte be  és Natassa kezébe adta a felbontott levelet. Ő csak csendben állt, majd az én kezembe adta és elment. Mindenfajta dúlás és veszekedés nélkül lelépett.
-Gondolom azért kíváncsi vagy a piszkos kis múltamra amire utalt..- suttogta csendesen a lapot bámulva.
-Nem kel. Ha nem akarod ne mond el, majd később.
-És képes vagy így megbízni bennem, hogy tudod valami nincs rendben?-nézett döbbenten.
-Nem ez alapján ítélek meg -emeltem fel a kezemben tartott megviselt lapokat.-hanem ahogy megismertelek. Mindenkinek vannak sötétebb időszakai. Neked is, de ez csak a múlt. Ha nem is szép , de ezek tettek ilyené , amilyen vagy és én így fogadlak el.-nyugtattam meg és a kezébe adtam, mire szorosan átölelt.
-Azért ha gondolod elmesélem.-mondta és a park fele mentünk.
-Szóval mégse fog ma megölni a kíváncsiság.-tisztáztam mosolyogva miközben bólintottam magamnak és kíváncsian néztem rá.
-Hát .. mikor lázadni kezdtem rossz társaságba keveredtem , ahonnan már nem volt menekvés. Mondhatni egy kör volt, ahonnan csak a halál tud kiváltani. Eleinte másnak mutatták be az egészet. Egy családot festettek le, ahol számíthatunk egymásra , de későn döbbentem rá, hogy ezek a lopásból élnek. Ki akartam szállni, de amikor egy másik lányt halálra vertek megijedtem. A szüleimnek nem mertem elmondani mibe keveredtem , és egy kisbolt kirablásánál magukkal rángattak. Bajul sült el  és lebuktunk, de az egészet rám kenték. Anyuék dühösek voltak mikor értem jöttek és el akartak költözni . Ennek örültem azonban aznap éjszaka meglátogattak a "barátok". Felajánlották , hogy megszökök velük, vagy kilépek a csoportból. Nem akartam velük menni és a nagy dulakodás hangára felébredtek apuék. Könnyedén lezárták az egész ügyet és máshova költöztünk más néven éltünk . Ebből a történetből csak annyit tudnak az emberek, hogy egy bűnöző vagyok . -mesélte el.-Te is annak látsz?
-Csak becsaptak- húztam magamhoz közel.-Megtörtént, de te ettől nem vagy rossz ember .
-És szerinted Natassa leszáll a témáról?- nézett rám mire egy kissé elgondolkoztam majd megnyaltam a számat és mosolyogva válaszoltam két szót
-Kénytelen lesz.- feleltem mire össze ráncolta a szemöldökét, de nem magyarázkodtam inkább témát tereltem , hogy jobb kedve legyen .
-Tudod  mi jutott eszembe?- kérdezte és felém hajolt , ugyanis egy idő után a parkban lévő kis padokra ültünk le én azonban az ölébe hajtottam a fejem és onnan néztem  a víz tükröt, amin most csak a sötét felhők látszanak. Ő a hajamat turkálta és csak élveztük a pillanatot.
A kérdése miatt csak hümmögve felé néztem és a a szemöldökömet magasba emeltem. 
-nekünk nem kéne vissza mennünk?
-Azt hitem valami élet értelme kérdést illetve választ teszel fel, de amúgy nem hiszem.  -ráztam meg a fejem és becsuktam a szemem. 
-Csak nehogy szobafogságot kapjunk.-mondta mire elmosolyodtam.
-Biztosra veszem, hogy nem fognak adni, de ha mégis így lesz én kitudnám élvezni a pillanatot.-tisztáztam kacér mosollyal.-Talán folyatnánk a délutánit.-folytattam mire a tekintetét a tájra szegezte. 
-Rendben , maradjunk annyiban, hogy nem kapunk büntit.
-Igazad van...milyen rossz lenne ha bezárnánk minket a szobámba.
-Viccelsz? Teljesen meghibbannék tőled.-röhögött fel én , pedig kimérten néztem rá.
-Tessék? Félre hallottam. -ültem fel, mire ő hirtelen talpra állt  és hátrálni kezdett.
-Mindent tökéletesen hallottál. -harapott az alsó ajkába , a válasz miatt pedig én is talpra álltam és felé mentem, majd üldözni kezdtem. Gyorsabb voltam , így sikerült elkapnom a derekát és a pázsit felé rántottam magammal. Egy darabig gurultunk, majd mikor én kerültem fölé megállítottam magunkat. A kezét a feje mellé szegeztem és komoran néztem rá. 
-Vond vissza!- kértem, mire ő csak megrázta a fejét.-Utolsó lehetőség!- figyelmeztettem , de ő csak csendben várta a következményeket ám semmit nem tettem , csak őt figyeltem. Mikor közeledni kezdett mosolyogva hátrább tartottam a fejem, hogy ne érje el.
-Na!
-Vond vissza!
-Őrült vagy.-mosolyodott el mire megráztam a vállam.
-Mondtak már rám rosszabbat is. Szóval?
-Vissza van vonva.-mondta és várta a pusziját, de én csak felhúztam.
-Egye fene, megbocsájtok. -fogtam meg a kezét.
-Milyen nagylelkű kedvedben vagy.- nézett rám kikerekedett szemekkel mosolyogva.
-Megnyugodhatsz csak veled kivételezek. A többieknek ilyenkor már nincs jövőjük.
-Szóval nekem még van jövőm? 
-Hát nagyon sok mindent terveztem és mindenütt ott vagy.
-Szeretlek .-mondta és ismét megcsókolt, lassú és érzelmes csók volt, aminek a mennydörgés vetett végett.
-Utálom az esőt. - fintorodott.-Itt állandóan esik.-pufogott és sietve elindultunk, de az esőt nem sikerült leköröznünk, így csurom vizesen léptünk haza.
-Majd feltörlőm!-kiabáltam be és már fel is szaladtunk tiszta ruhákért. 
-Tessék!- nyomtam a kezébe egy nagyobb pólóm és kosaras nacit magamnak pedig egy szürke melegítő nadrágot vettem elő. 
-Na nem lesek!- mondtam mikor a fürdő felé ment.
-És higgyem is el? - kérdezte én pedig bólogattam.
-A fürdőd akkor is biztonságosabb.-mondta és bement én pedig kis idő múlva utána, mivel az ajtót nem zárta be.
-A vizes ruhákat ide adhatod..-mondtam és a falnak dőlve néztem végig rajt, bár a gatya már rajta volt és mivel háttal állt nekem  így csak a fekete melltartójának a hátulját láttam . A hangom miatt hirtelen megfordult és a felsőt maga elé tette.
-Menjél már ki!- kezdett el a szabad kezével csapkodni én, pedig hirtelen megcsókoltam és felemeltem. Nem ellenkezett a lábát a derekam köré csavarta és a nyakamba kapaszkodott a felsőt ledobva a kezéből.
-Menjünk vacsizni jó? -kérdeztem mikor elváltak az ajkaink. Ő csak bólintott, majd magára kapta a pólómat és együtt indultunk le a házban viszont túl nagy volt a csönd.
-Hahó?- kiabáltam szét, de semmi válasz nem jött. A nappali felé mentünk , mert általánosságban ott szoktak ücsörögni, de a látvány miatt megtorpantam . Minden szét volt dúlva és egy két vércsepp illetve vér folt is előfordult a padlón.

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett!
    DE! Kegyetlen vagy, mert itt abba hagyod!!!!
    Agrr XD
    NAGYON siess a kövivel, mert a kíváncsiság lyukat fúr az oldalamba!! :D
    Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Szia! :) Köszönöm szépen és megpróbálok akkor gyorsabban agyalni a kövivel:D
      Piszii :)

      Törlés
  2. Szia!:)

    Nos azzal kezdeném, hogy HORROR SZTORIII!!! (És most ne nézz őrültnek:D:D) Ez a rész eszméletlenül, nagyon és fantasztikusan aranyos rész lett!(Na jó a véfe lehet, hogy inkább megdöbbentő, de azt később.) Azzal kezdeném, hogy megláttam, hogy új rész van és lóhalálában nyomtam a blogodra.. Még a géppel is ordibáltam, hogy töltsön már be.. (Enyhén oda vagyok a blogodért xDDD) Az eleje már az über édes kategóriába tartozott pedig akkor még el sem olvastam a fejezet többi részét.. Annyit nevettem a részen, hogy anya már aggódva nézett, hogy miért fulladozok. Hát a nevetéstől. De anya sajnos ebből csak annyit látott, hogy valami nem stimmel a gyerekkel.xDD Továbbra is Zack a kedvenc szereplőm (bár Aaront is imádom, de Zack olyan mint a fiú akit szeretek szóval nálam ezért alapból ő a befutó:$). Uno kártya a póker kártyák között?? Tényleg? Ez is csak Zack lehet.:D Amint még sokat nevettem az a 2 apuka. valahogy nem tudom elképzelni Dave-et, hogy szakácskönyvet olvas, meg azt, hogy Chris képet nézeget.:D Minden esetre nem lehetett mindennapi látvány.:) Egyébként aminek külön örültem (és hangot is adtam már a legelején) azok a horror történetek.. Zack végre elmondhatta, én pedig végre elolvashattam.:D:D Amúgy külön köszönet érte. xD Mint azt már a legelején olyan nagyon értelmesen megfogalmaztam az Aaron-Kat részek nagyon cukik voltak *.* Ahogy én azt látom Aaronból kezd előjönni a férfi énje. Igazán kíváncsi vagyok mikor fog megtörténni közöttük az a dolog (az osztályom hibája, káros behatás xD). Natasa viselkedése viszont igazán szánalmas és legfőképpen gyerekes. Nem tudom miért nem tudja felfogni, hogy Aaron SOSEM lesz már az övé.. Amit csinál az már mindennek a legalja. Ráadásul nem hiszem el, hogy ő ne csinálna ilyeneket vagy rosszabbakat.. Egy ilyen lány? Hogyne csinálna.. Aarontól aranyos volt, amit Katnek mondott miután a lány elmondta a "piszkos" múltját.:)) A végét viszont nem tudom, hogy reagáljam le.. Megdöbbentő és sokkoló. KI TÖRT BE ÉS KI SÉRÜLT MEG? Esküszöm meghalok a kíváncsiságba.:D Minden elismerésem, hogy minden egyes fejezetnél tudsz hatalmas meglepetéseket okozni. Le a kalappal előtted. Egyszer ezért remélem én is tudok majd így írni.:)) Lehet, hogy ezt a kérédst már feltettem valamelyik kommentemben (nem emlékszem) de azért még egyszer felteszem.. Mi lesz velem ha vége a blognak? Remélem azért még sok rész lesz ebben az évadban, mert nekem például már most elvonási tüneteim vannak, és olvasni akarom az új részt.. Mi lesz ha már nem lesz?
    Jaj, inkább bele se gondolok. Mint a Date with a spy legnagyobb rajongója valószínűleg kampányolok könyv kiadásért.. Bizony.. Ezt fogom tenni.:D:D Bár iszonyat fáradt vagyok, mert ma vizsgáztam azért a blogodra mindig van időm és nem hagyhattam el az oldalt komment nélkül.. Ezzel arra célzok, hogy ha túl összecsapott lett a komment akkor ne haragudj meg érte, mert a fáradtság beszélt belőlem. Igyekeztem egy hosszú kommentet írni, nem tudom, hogy sikerült-e.. Nos, remélem, hogy igen. Amit még mondanék, hogy siess a fejezettel mert nagyon várom és a minősége pedig kiváló.:D Csak így tovább és büszke lehetsz magadra, mert elképesztő ahogy írsz:))
    Gratulálok a több mint 30000 oldalmegjelenítéshez (abszolút megérdemled) és még nem mondtam de a vizsáidhoz is:) Nekem sajnos bármennyire is tanultam a matek nem sikerült (bár az irodalom és az angol maximális pontszámú lett) és inkább le sem írom hanyas lett..
    Na az lenne csak a horror sztori:D
    Legközelebb megpróbálok egy hosszabb kommentet összehozni és jobban összeszedem a gondolataim. Ahhoz képest, hogy blogot írok siralmasak a kommentjeim:D Kb. az jön le belőle, hogy hiperaktív vagyok.:D:$

    Ui.: Nem tudod véletlenül, hogy hívják a srácot akit betettél Aaronnak? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönök mindent és hát akkor tényleg elégé szeretheted a történetet :D Azért titokban örülök, hogy sikerült ilyen reakciókat kihoznom belőled :$ A horror történeteknél gondoltam is rád, mert tudtam h mennyire várod már :D (csak aztán kicsit túl sokat olvastam és féltem levinni a kutyát este sétálni...:/ ) Hát igazándiból a blog végéről még nem tudok semmit, mert valahogy a részekhez egyre kevesebb ihletem van, de szerintem már közeledünk az utolsó részekhez ( azt az egyet teljes mértékben tudom, hogy akarom befejezni...) De ezzel nem akarlak leszomorítani.. még azért szerintem több mint 7 rész lesz ha nem több...
      Amúgy nem lett összecsapott a kommented , őrülök neki h ennyi mindent megosztottál és a vizsgádat sajnálom :/ Nehéz volt ?:( Viszont a másik kettőhöz teljes szívből gratulálok! :)
      És sajnos nem tudom a nevét , pedig nem ártana.. :/

      Törlés
  3. Nagyon jó lett.
    Siess a kövivel mert nem bírom már:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen és próbálkozok majd ! De komolyan.. mindent megfogok tenni, hogy minél hamarabb felrakjam ! :)

      Törlés
  4. Szia!
    Vár rád egy díj nálam.:)
    http://ericsaadeandholly.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönöm, ki is teszem:)♥

      Törlés
  5. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés