2012. november 26., hétfő

13.fejezet


 Meghoztam a részt. Igazándiból már tegnap kész volt az egész, csak nem éreztem jónak, gondoltam majd ma suli után hozzá írok, de semmit nem tudtam :S lécci komizzatok *.*

Már vagy 2 órája utazunk . A kocsiba meleg van a fűtés miatt, de kint -5 °C ok szállonganak és elégé be van borulva.   Nincs meg a szokásos hangulat, mindenki  csöndbe hallgatja a rádióból szóló dalokat. Kim vezet , ezt tartottuk a legjobb döntésnek. Legalábbis a háznál még Page és Jass veszekedett , de Kim elvette a kulcsot . Senki nem mert ellenszegülni , így csak beültünk a kocsiba.
-Messze vagyunk még?-kérdezte vagy inkább nyávogta Page
-Már csak 1 óra.-válaszolt a sofőr és ennyit a beszélgetésről.
Még volt negyed óra hátra mikor egy újabb kisebb városon mentünk át.  A boltok díszek lógtak és a házakon is dolgoztak a családok.  A szerelmesek sétáltak és itt már eshetett a hó, igaz nem sok, de van talán 1 cm -er a földön.
Elhagytuk azt a helyet és egy ideig földes úton döcögtünk , majd egy házhoz érkeztünk. Hasonlóan nézett ki , mint az előző ,de ennek volt emeleti része. Kiszálltunk és mindenki nyújtózkodott. Teljesen elzsibbadtak a végtagjaink.  A másik kocsit Chris vezette, utánunk gördült be. Mindannyian a házat néztük, nekem sokkal jobban tetszett ez , mint az előző.
-Nézzünk körül és , akkor bevisszük a cuccokat- adta az utasítást Kim , mi meg a jól viselkedő csapat , így tettünk.
Amint beléptünk egy kis takaros nappaliba toppantunk be, amiből 4 szoba nyílt  . Az egyikben konyha , a másikban gyakorló szoba, majd egy kis takaros fürdő és legutoljára egy hatalmas konyha volt. Ennek nem volt igazándiból ajtaja inkább ,csak egy boltív. A nappaliban található volt egy hatalmas téglából kirakott kandalló , ami megadta a hangulatot. A szoba végén egy kis lépcső vezetett fel. Itt is volt egy nappali féleség , de ez már nem volt ,olyan felszerelt , mint a lenti. Mindenkinek meg volt jelölve a szobája és egy hatalmas fürdő is volt  kialakítva. A szoba egyik felén egy gyönyörű teraszt is beépítettek. Volt még pluszba egy kis létra szerű , de az a padlásra vezetett, ahova Dave nem akart beengedni. Nem tudom miért..
Ezek után behoztuk a cuccokat és mindenki kipakolt. Az egész ház gyönyörű volt és otthonosan volt berendezve…
-De nyomott kedved van-szólalt meg Jassica
-Csak gondolkodtam – rendeztem le ennyivel
-Díszítsük fel a házat-ajánlotta fel Page és már ugrált is a díszek felé.  Chris zenét indított és kívülről kezdtük  a díszítést.  A gerendára , meg mindenhova ahol volt hely és lehetett égő sort tekertünk , az ajtóra, ablakokra meg díszeket tettünk.  Az udvarra hó embert,Télapót és rénszarvast állítottunk fel , a kis házat meg csupaszon hagytuk. A ház belsejét is rendesen kidíszítettük. Minden egyes négyzetmétere karácsonyi hangulatról árulkodott.  Fáradtan ültünk le a nappaliba és boldogan néztük  a munkánkat. Este 6 óra volt , de eszméletlen sötétség, így felkapcsoltuk az égő sorokat. Ekkor viszont észrevettük az első pihéket , aminek boldogan örültem. Na jó ne szépítsük elkezdtem vinnyogni , mint a malacok és örömömben még ugráltam is. Na ilyenkor nem érezem magam normálisnak , de ez itt nem számit. Bementünk és beszélni kezdtünk a lányokkal , mire a két srác csatlakozott ,de nem akár hogy. Mind a ketten gitározva jöttek be és  énekeltek. Legelsőnek Chris aztán beleszólt Dave is .Már nem is csodálkozok , hogy még valamit nem tudtam róla. Remekül csenget együtt a hangjuk mi pedig tapsoltuk a dallamot.
-Okés mi legyen a következő ? Olyat amit ti is tudtok ne csak mi legyünk berekedve holnap-mosolygott angyalian Dave .Róhat jól áll a gitár a kezében-áhh
-One direction-I should have kiss you?-kérdezte Jassica és felém nézett. Meséltem neki arról az estéről , csak erre gondolhat.
-Biztos, hogy nem énekelünk olyat..-ellenkezett Kim és Chris egyszerre.
- Van dalszöveg meg kottád?-nézett Dave Jassicára. Hát ez rossz ötlet volt mert egy hatalmas directioner és amit csak lehet ő begyűlytöt. Mesélt nekem is róluk és a számait is meghallgattatta már vagy ezerszer. Igazándiból Jassicának nagyon kiismerhetetlen stílusa van , mert olyanokat tudtam meg , amit ránézésre nem is gondoltam volna , de erre mondják , hogy ne külső alapján ítélkezz.  Pár másodperc után már Dave olvasta a kottát a végén meg egyértelműen a szemembe nézett mosolyogva a fejét rázta ,majd fáradtan a halántékára tette a kezét és megdörzsölte azt.
-Bocsi , de majd máskor - nézett Jasicára , aki megértően bólogatott aztán egy másik ötletet adott, ez utal egy ismert pörgős számot kezdtünk el énekelni.  Olyanokat választottunk , amiket mindenki ismert , így ha nem is a legjobb hanggal ,bár nem voltunk rémesek, de velük énekeltünk és ,csak a hangulat számított , ám ennek Patric vetett véget és mellette egy szőke fiú jött be.
-Sziasztok,-köszöntek egyszerre. Ahogy a többiek reakciójából vettem észre nem igazán kedvelték a srácot.
-Tyler-ölelt át és én is bemutatkoztam.
-Fejlemények?-tért rá Dave.
-Tényleg volt ott valaki..-kezdte el mondani , de Chris félbeszakította
-De hát mindent átnéztünk. Senki nem volt ott.
- Mondanám , ha nem szakítanál félbe. Szóval  Két óra után sikerült egy aprócska nyomot találnunk. A kesztyű egy halvány görbületet hagyott az ablakon, ami még nem is lehetne feltűnő , de ő azt akarta , hogy lássuk. Mikor Lana kiszaladt a szobából a ház tetőre mászott és ott volt egy darabig. Egy 26.12. –ost rajzolt a kéményre és egy lapot hagyott ott ,az írás jelentését a tudósok vizsgálják , ahogy a számot is.. Szeretnétek ha itt hagynám Tayler-t segítségnek?
-Nem. Van fényképetek a papírról?-kérdezte a fia.
-Ezekkel nem nektek kell foglalkozni.. ti csak érezzétek jól magatokat és teljesítsétek a munkát.  Ha karácsonyig nem lenne meg, keresünk egy másfajta módot, mert mégis  Karácsony, aki tud legyen a családjával..
-Hogy találta meg a házat?-kérdezte Kim hitetlenkedve
-Nem tudjuk, minden esetre ide már nem jön tanár, hátha őt követte. A leckéket , majd bepótoljátok.
-Kint megvárlak , túlságosan feszült a hangulat –nézett Davere, aki néha fenyegető pillantásokkal nézte - Császtok és Lana..jóéjszakát.
Ezzel a fiú eltűnt , mire Dave egy csicskát mormogott utána Patric meg a fejét rázta. Ezek után Pat a többiekkel valami munkával kapcsolatosat beszéltek , amit nem nagyon értettem, így jóindulatból Tyler után mentem, hogy ne unatkozzon egyedül.
-Merre?-kérdezte meg Dave halkan az udvaron
-A fiúhoz beszélgetni. Gondolom unatkozik és nem igazán értek semmit a bentiből . Hogyhogy utánam jöttél?
-Sejtettem , hogy mi a szándékod , de ma nem sodrod magad veszélybe. –Tyler még nem vett minket észre mert a kapun kívül volt nekünk háttal . A suttogásunk miatt nem halott hangokat , de mivel kezdett felénk fordulni Dave megragadta a kezem és a hátsó kis házba húzott be. A kis ablakból lehetett látni , ahogy felénk közeled és benéz a ház mögé , de mivel nem talál ott senkit visszamegy. Mikor levettem róla a szemeimet, csak akkor láttam meg milyen közel is van hozzám David. Este kijelentette , hogy csak barátok vagyunk , így a keze alatt kibújtam, ezzel eltávolodtam tőle és a házikóban kezdtem körül nézni.  Csak egy szoba volt, de az eszméletlen jól berendezve. Egy kisebb heverő , és a polcon pár fénykép album volt. Volt itt is egy kandalló ( az ággyal szemben ) rajta meg pár fénykép keret , ami a portól szinte láthatatlanná vált. A másik szekrényen néhány akció figura  és kocsik ültek.  Volt egy másik szekrény is amibe , mikor be akartam nézni Dave lefogta a kezem.
-Léci , azt ne –nézett rám féloldalas mosollyal , kérlelően
-Honnan tudod, hogy mi.. jézus, most …itt laktál 3 éve?-esett le a dolog
-Igen.. 10 éven át laktunk itt apával. Ismerem az egész környéket. Erről ne szólj senkinek. –és lehúzott a kanapéra a kandallóban meg tüzet rakott , mert eléggé hideg volt itt bent.
- Nem szólok. Ez a te  szobád , vagy birodalmad volt?
-Nem , a szobám az ahol most is vagyok,  ez inkább.. csak egy hely , ahova rosszabb napjaimon jöttem. Kiskoromba itt éreztem magam biztonságban, azután meg már hozzám nőt.
-De aranyos. –mosolyogtam és a tüzet néztem , de a pillantása égette a bőrömet, majd hallottam ahogy kezeit az arcára  rakja és mélyet sóhajt bele.
-Valami baj van?
-Minden renden.
-Miér mondtad, hogy bajba sodornám magam? Csak beszélgettem volna.
-Ő nem az a srác, aki csak úgy beszélget..minden lánytól akar valamit és gyakran meg is szerzi.
-Ahogy te is-mondtam szórakozottan -Miért van köztetek ez  a kapcsolat. Mert ahogy bent észrevettem , nem igazán vagytok puszi pajtások.
-Körübelül együtt kezdtük a suliban a kém tanulást. Egy darabig barát volt aztán eltávolodtunk. Ő verseny társat látott bennem  és mindig nálam jobban teljesített.  Abban a hitben élt, hogy mivel van felmenőm a kémeknél , így velem kivételeznek , pedig pont ellenkezőleg. Minidig megfelelően és a tudásomnál jobban kellett teljesítenem , mert mindig a szüleimhez és nevelő apámhoz hasonlítgattak. Ezután elkezdtük kihasználni azt, hogy hamar elcsábítgattuk a lányokat . Nem vagyok rá büszke, de bennem is volt egy ilyen fajta versengés , hogy vajon kinek megy jobban, kivel mennek el hamarabb randizni , de én nem használtam ki őket nem úgy mint ő.  Aztán ez a  tulajdonság már hozzám nőt, de eltértem a témától. Mindig megfelelhetnék van, kétszínű, nyalizós, és egoista. Általában ,ha nem úgy alakul valami , ahogy ő akarja akkor bunyózni kezd, és mindenkinek mindig keresztbe rak.- és még mesélt egy darabig pár kalandjukról ,de aztán elcsöndesült, ami azt jeleni ezt a témát nem akarja tovább boncolgatni.
-Mi van a szekrényben- kérdezte meg és hangomon hallani lehetett a kíváncsiságot ő meg hirtelen elröhögte magát aztán gyors a szájába harapott és , csak mosolyogva nézett rám
-Most mi az?! Semmi rosszat nem mondtam –és durcizni kezdtem
-Kíváncsiságban legyőzöl 2 gyereket is.
-Pont te mondod-néztem rá , mire csak megrángatta a vállát
-Majd megmutatom.
-Mikor?- kaptam rá a fejem
-Nem most , de hidd el megmutatom.
-Rendben. Mindenkivel ilyen vagy , mint velem?
- A-a. Veled totálisan máshogy viselkedem. Érthetetlen módon , de megbízok benned és.. – és itt abbahagyta
-És?
- Nincs és, azt hittem van, de nincs.
- Itt van a gitárod?
- A házban hagytam. Mert?
- Unatkozok és gondoltam , akkor megtaníthatnál.
-Ahoz már túl idős vagy..
-Mert? Bármikor el lehet kezdeni..
-Te tudod…végülis, ha úgy vesszük… héé mi az , hogy velem unatkozol?-háborodott fel és , most ő kezdett durcizni, mire megcsikiztem
-Mosolyogni, nem durcizni!- Ebből meg egy csikizés háború lett. Ahhoz képest , hogy 17 éves én meg 16 , néha nem igazán a korunkhoz illően viselkedünk.
-Css mennek el..-fogta be a számat és még jobban csikizet
-Így nem fog menni…-mondtam neki érhetetlenül , de megérthette ,mert elengedett. És a nyakamra tévedt a szeme ,majd hirtelen a szekrényhez lépet és levett egy nyakláncot. Sima fekete kötésen egy kék szív alakú kristály volt. Mögém lépett és egy gyors mozdulattal bekapcsolta , majd  kiszedte a hajamat és szembe fordított
-Ez..de gyönyörű. Miért kapom?
-Legyen…csak úgy mert jól áll.
-Honnan van?
-Egy küldetésemen találtam 15 éves koromban. Egy darabig a farmer zsebembe volt , kabalának használtam , akkori hitem szerint megvéd mindentől .- mosolygott rám, majd nekidőlt a szekrénynek.
-Miért hitted azt , hogy szerencsét hozz? Bevált?-kérdeztem, és próbáltam csillapítani magamat, mert rettenetesen örültem, hogy nekem adta.
-Mert aznap elkerültem egy robbanást azután meg egy darabig nem sérültem meg és a gyakorló pályát rendes idő alatt teljesítettem. Ezentúl te leszel a kabalám és mert neked most több szerencse kell , mint nekem. Életben kell, hogy maradj.-mosolygott aranyosan és a hajamat a fülem mögé tette.
-Köszönöm-búgtam a mellkasába . – Ezek után kimentünk és vissza ballagtunk a házba.
Gyors meleg vízzel letusoltam, majd a törölközőbe bugyulálva néztem a tükör előtt a nyakláncot és a sebeimet próbáltam egyedül bekötözni , de a fertőtlenítőt beleöntöttem a lábam sebébe.
-Csíp, csíp. -Ugráltam ki segítségért.
-Mit csináltál kis madárka..-kérdezte Chris és közelebbről megnézte a lábam , amitől majdnem hanyatt dobtam magam. Félreértés ne essék, csak nem birok fél lábon sokáig megállni.
Megkaptam a mai fejmosásomat is és Jassica lerendezett ,majd bekísért a szobámba. Ott pedig a dobozomban lévő emlékeimről meséltem , mire Dave nyitott be és lazán elindult felénk.
-Nem tudtam , hogy zavarok , de imádom a csajos estéket. Mit dumálunk ki.-Lesokkolva néztem rá , és mire közelebb jött volna átöleltem és kifele húztam.
-Ne már , soha nem voltam ilyenen- hisztizte
-Mert nem vagy csaj…. olyan mint a pasi este csak másabb…na gyere ki-húztam volna, de megadta magát , így kisétált velem, miközben az ujjainkat lazán össze kulcsolta.
-Mit nem szabadot , hogy meglássak?
-Semmit.
-Akkor bemegyek.
-Csak izé.. ilyen régi barátokat beszélünk ki.. Miért jöttél?
-Beszélni akartam volna veled, de akkor majd máskor.
-Már itt vagyok, mondjad.
-Mennyél be, rá ér.
Nem könyörögtettem magam bementem egy darabig beszéltünk utána  éjfél körül mindenki a saját ágyában aludt.

1 megjegyzés: