2012. november 20., kedd

10.fejezet



  

 Eseménytelen, de hoztam, a többi részeket nem tudom, hogy , hogy fog alakulni , mennyire lesz eseménydús, egy két ötletem már van , majd kiderül és köszönöm szépen a kommenteket

Rég voltam már hozzá ilyen közel és csakis ezen járt az  agyam ; hogy aggódott értem, megvédet és most is itt van. Már nem érdekelt a bunkózása , talán jelentek neki valamit , viszont sokáig nem tudtam ezen gondolkodni , mert elnyomott egy nagyon is valós álom. Rám támadtak , kínoztak és majdnem megöltek.  A valóságban arra keltem fel, hogy hirtelen Dave derekára tekerem az egyik lábam és halkan nyöszörögve húzódok közelebb hozzá , ami nem a legjobb döntés volt ,mert végighúztam a sebemet.
-Css , Lana kelj fel! Minden rendbe van. Csak egy álom volt- mondta nyugtatás képen az arcomat és a hajamat  simogatta, félig felkönyökölve.
Kinyitottam a szemem  ..homályosan láttam , de azt tisztán észre vettem ,hogy magyaráz valamit , úgy éreztem magam mintha némított filmbe lennék, semmit nem hallottam. Lassan kitisztult minden és a hallásom is visszatért, nem tudom mi volt az előbbi , talán túlságosan is  fél álomba lehettem. Az óra hajnali 3 órát mutatott .
-Tudtál valamit aludni?-súgtam neki
-Talán.-mondta zavarodottan
-Miattam nem sikerült?
-Dehogy is. ..vagyis.. igazándiból..áhh- kicsit zavarodottan beszélt és a hajába túrt
-Dave, mi lett az apukámmal?-kérdeztem meg kisebb csönd után
-Semmi.. mielőtt a nővértől megjöttél  volna „beszéltünk” apuddal chaten. Minden rendbe vele, és ezért ránéztünk különböző biztonsági rendszerre. Azt az üzenetet apudtól közeli helyről írták az ő gépéről .Az egész , csak egy csapda volt, de apa, apud közelébe küld majd pár embert , akik figyelni fogják távolról. –adta a választ.
Kifújtam a bent tartott levegőt, biztonságban van és ez sokat számít a mostani helyzetemben.
-Vannak már valami emlékezet foszlányok a múltadból?
-A-a , semmi. Legalábbis dezsavü érzésem van, de az mindenkinek. Meg ha úgy veszem fura álmaim, de csak a képzeletem játszik velem.-válaszolt
-Milyen fura álmaid? Nem biztos, lehet , hogy egy régi emlék ,nem?
-Biztos, hogy nem..-vágta rá és látszott rajta , hogy nem igazán akart többet erről beszélni
-Miért szeretsz kémkedni?-  kérdeztem rá
-Nem is tudom.. már kiskoromba túl sok akció mesét néztem és a családban mindenkinek ez volt a szakmája.   Túl energikus vagyok és ez segít lefáradni, ezen kívül legalább mindig van egy új cél , ami miatt küzdenem kell.   Mindenkinek bizonyítani kell magának ,hogy mire képes és ez által mindig látom, tisztában vagyok , hogy mi az erősségeim és gyengeségeim .Látom a  hibáimat és folyamatosan fejlesztem a  képességeimet.  Mióta az eszemet tudom vonz a verekedés és ez lehetőséget add arra. Elvégre vagy 30 különböző harc stílust kitanultam. Tökéletesen beszélek 5 nyelvet , kötelességből meg kellet tanulni, ráadásul az egész világot bejárom.
-Nem ijesztő a tudat? Hogy lehet , hogy az utolsó küldetésedre mész? Mikor kapcsolódsz ki?
- Már hozzá szoktam. A legtöbben félnek beismerni , de a legelső küldésnél mindenki ijedt. Én is az voltam, de hamar hozzá szokunk és ma már az egyik kedvenc pillanataink közé tartozik. Mindegyik feladat különböző , hirtelen kell reagálnod különben piff.  Hát a szervezet folyamatosan rendez kikapcsolódás ként néhány napot. Karácsonykor , szilveszterkor egy kis ünnepség szerűt , amit utálok de ezen kívül versenyeket és hasonló dolgokat.  Szabadidőnk is van , mert osztályként 5 csoport van 4 fős emberekkel , és ezek a csoportok váltják egymást. De nem hiszem , hogy este ilyenekkel kéne , hogy fárasszalak.
-Ne már..tök érdekel..léci folytasd , mesélj még valamit-kérleltem
-Majd holnap drágám. Aludj, ha nem is érzed úgy , hogy fáradt vagy  akkor is muszáj pihenned.-mondta lágy hangon és a a kezével végigsimított az arcomon.
-Bármit , csak hadd ne aludjak.-ráztam meg a fejem ijedten, mert nem akartam újra a rém álmaimba csöppenni.
-Akkor mesélj valamit magadról. Idő közbe majd elalszol.
-Maffia tanonc vagyok , rengeteg tetoválás van rajtam , és ez mind csak egy szín játék , hogy beépülhessek közétek..-erre , csak értelenűl néz rám-utálom ha ezt kérik tőlem. Úgy nem megy ha nem kérdezel vagy beszélünk valamiről. Annyiszor tették már fel a kérdést , hogy kapásból tudok valami hülyeséggel válaszolni.
-Okés akkor…mi miatt szakítottatok az előző barátoddal? Régen történt? Lenne másnak esélye?
-Hát ez bonyolult és megkértek rá , hogy ne szóljak róla, így nem mondhatom el. Ne haragudj , amúgy mi miatt érdekel ennyire a volt barátom?
-Semmi gond, csak érdeklődök és általában egy lánynak fontos az első barátja . Akkor legyenek általános kérdések vagy hogy mit éreztél ma a házban?
- Talán nem vagyok normális, de félelmet és nyugodtságot egyben.
- Valahol a lelked mélyén már készültél rá szóval, tök normális.   Romantikus  típus vagy?
-Nagyon is. Te?
- Eddig nem voltam..nem volt olyan lány , aki felkeltette bennem a figyelmet.
-Miért most van?
-Nincs.-kapja el zavartan a fejét, hogy ne lássam az arcát
-Hazudsz?-kérdeztem meg kisebb mosollyal az arcomon
-Talán.- ekkor vettem észre , hogy a lábam még mindig a derekát öleli, ezért gyors vettem volna le és mormoltam egy bocsit zavaromba , de visszatette őket.
-Tök jól melegít.-mosolyodott el. Gondolom így akarta kérni, hogy ne vegyem le róla a lábam.
Egy darabig farkas szemet néztünk utána meg hozzá bújtam és elaludtam.
Reggel én keltem hamarabb , így keltegetni kezdtem. Lassan kinyitotta a szemét és ijedten rám nézet
-Mennyit ittunk az este?-kérdezte fél álomba ijedten rám nézve.
-Semmit , azért vagy az ágyamba mert megkértelek.
-Áhh tényleg..-feküdt nyugodtan vissza- ..már beugrott.
-Miért velem , csak úgy lehet ágyba bújni, ha részeg vagy?-kérdetem és egy kicsit sértett a gondolat.
-Nem , csak eddig abban a  tévhitben éltem, hogy józanul eszedbe sem jutna beinvitálni. De elbírnám viselni az összes reggelt , így..-válaszolt, majd a fejét a nyakamba temette
-Álmodozz , csak szépfiú. –mosolyogtam rá , majd kikeltem az ágyból.
Kint már mindenki reggelizett és mosolyogva , mindent tudóan néztek ránk, de különösebben nem érdekelt mit gondolnak .
Megreggeliztünk és Dave visszajött , hogy kötéseket cseréljen. Legelsőnek a tenyeremen cserélt aztán a karomon , ami még könnyen ment .Ezután jött az oldalam. A seb még mindig vérzett , így többször is ellátta , de combom elég érdekesnek minősült. Megkért , hogy tegyem fel a lábam, valahova, hogy könnyebben hozzá férhessen.  Rövid gatya volt rajtam , ami egy fokkal jobb volt ám mikor feltettem a lábam a székre egy darabig, csak nézet , aztán kapcsolt és lerendezett. Kicsit talán fülig vörösűlt ami nála ritkán fordul elő. Nem tudom mire gondolhatott , de talán jobb is így. A fertőtlenítő csípte az egész testem és könnybe lábadt tőle a szemem , de erős nagy kislány vagyok, így a számba harapva visszatartottam a sikolyomat.

 Kint figyeltem Chris előadását ,mert valami hatalmas táncot akart volna megmutatni nekem és Jass nek , de a vége az lett , hogy megcsúszott a szerinte vizes padlón neki a falnak és egy” hát ez nem kellet volna bele” duzzogással hallgatta a nevetésünket , de a szememet  valaki betakarta és egy na szerinted ki az kérdést hallottam Page- től ahogy messzebbről kiabál. Éreztem Dave illatát és a kemény ujjak is a szemem elől férfias kézről árulkodtak. Akármiért is takarta el a szemem hatalmas meglepetést okozott mindenkinek , mert éreztem a döbbenetet. Megfordulta ,egy hatalmas rózsa csokorral találtam szembe magam.
-Gyógyulási ajándék –mosolygott rám és adta oda egy tábla csokival együtt.
-De ..izé.. én.. nem kellett volna , de nagyon köszönöm.
-Tudom , de kedvenced a rózsa és szerettelek volna meglepni..
-Hát meglepni sikerült, de honnan a rózsás ötlet?
-Gondoltam , hogy a  kedvenced ,mert a fallodon egy rózsa rajz van kiakasztva.- magyarázta azt a rajzott , amit ő adott nekem egyszer..
-Teli találtat. Nagyon hálás vagyok.- Öleltem meg és már vázáért kullogtam.
 2 nap múlva December 1.-e és már tervezgettünk . Gondoltuk, hogy kidíszítjük a házat, meg ha lehet elmegyünk korizni, amire Kim magyarázni kezdet, hogy mekkora gondatlanság lenne kilépni a házból. Karácsonyi sütiket beszéltünk és , hogy ha addig együtt marad a csapat talán neveket is húzhatnánk, mikulás céljából.   Az egész társaságon karácsonyi hangulat uralkodott. Alig vártam , hogy essen a hó , a fülembe meg egy folytában a karácsonyi zenék mentek , a számba meg a forró csoki izét éreztem. Már egy hónapja együtt vagyunk és talán ha nem kiabálom el , akkor most értük el azt a szintet , hogy egy egész délutánt jó hangulatba töltött az egész csapat.  
-Enned kéne valami vitamint..segítene..-javasolta Page
-Okés mibe van a legtöbb vitamin? kérdeztem tőlük
-A gyógyszertárban-köpte rá Chris mire kapott egy lehülyézést és egy dísz párnát az arcában. Davel össze pacsiztak és már hozták a hangulatot.
-Mi az kicsi zöld kerek?-kérdezi Chris
-Elbaszott nagy kék kocka –válaszolja rá Dave
- Hogy hívják az arab fogorvost ?-kérdezte Dave

- Blend Ahmed. –válaszolt rá és már tette fel a többi kérdést.
A végére már fogtuk a hasunkat és úgy röhögtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése