2013. január 1., kedd

24.fejezet

Sziasztok, Boldog új évet mindenkinek és köszönöm a kommenteket :) Meghoztam az új részt , de nagyon rövid lett ezért holnap reggel, délelőtt hozom majd a folytatást :) és sajnálom a sok késést :( ♥



(Lana szemszöge)
A fejem a mellkasába fúrtam és ott mosolyogtam tovább , mikor konfetti esett körénk és hatalmas éljenzést hallottunk. Mindenki kint állt és mosolyogva tapsoltak ,majd odajöttek hozzánk gratulálni Dave meg egy tockost kapott Christől, mondván mi tartott ennyi ideig?!
-Mi volt ez a konfetti??-kérdeztem Jassicától , miközben segített a hajamból kiszedni a maradványokat.
-Tudod, mien Chris. Gondolta ennyi szenvedés után csak megér felbontani a szilveszteri konfetti . Elsőnek rizst akart, mint az esküvőkön szokás, de Kim hallani nem akart erről (jogosan) ezért ,maradt a konfetti…
-Hát még az se kellet volna..-mosolyogtam és a két pasi felé néztem akik épp egymást fürdették.
-Örülj, hogy nem este kaptad meg a vallomást. Kinézem belőle, hogy az összes tűzijátékot, amit  itthon talál felküldi , csak a ti tiszteletekre.-Hát igen..Chris már ,csak ilyen.
 Mikor befejezték a versenyüket bementünk, mert hát mégis tél van és senkinek nincs kedve a karácsonyt az ágyba tölteni egy 100as zsepi kíséretében…    Én Kimnek segítettem az ünnepi menüt készíteni a többiek meg kint pihiztek. Megértem, hogy nem jöttek ide, kész katonaság uralkodott a konyhába, de hát neki is kell a segítség. Csináltunk húslevest, töltött káposztát, krumpli pürét, rántott húst , a többit pedig tegnap már megcsinálta, úgyhogy , amikor készen lettünk a szobámba igyekeztem átöltözni a vacsihoz illően, de belém karoltak és körbe körbe sétáltunk , forogtunk a szobában.
-Mikor érsz rá?-kérdezte Dave
-Elkészülök és utána. Miért forgunk?
-Mert, a lendület benned volt. Ahh…siess. Ja és jön apa, meg bemutatja a barát nőjét.
-Van barát nője?
-Aham, én se ismerem. Ha gonosz banya megvédsz?-nézett csillogó szemekkel és rémült tekintettel.
-Mindentől megvédlek-mondtam nevetve és adtam az arcára puszit . Mentem volna a szobámba, de ő követett és mondta az elképzeléseit a nőről.
-A kék vagy a fehér?-húztam magam elé ezzel megszakítva a monológját, amit nekem szándékozott, de mégis ő válaszolt meg rögtön , időt sem hagyva.
-Fehér. Apa mellé nem bírnék szőkét elképzelni. Tuti, hogy fekete és valami sportos. Mi van ha bérgyilkos az illető és csak azért van apával, hogy kinyírjon mindenkit? Tudod , mint a hófehérkébe…Szerinted tanult vudut? Biztos, hogy igen….majd akkor reggel adok neki egy vudu bábút nehogy magának készítsen és azt szurkálja ,még a végén engem készít el..vagy téged. ..Chrissért is aggódnék. Lehetséges , hogy jó fej? Biztos, hogy nem…
-Édesem nyugi. Majd meglátod, hogy mien, de kétlem , hogy vudut tanulna és biztos nem akar senkit kinyírni.
-Honnan vagy ebben olyan biztos? Te sem tudhatott.-erre csak felsóhajtottam.
-Hány barát nőt mutatott már be neked Patric?-erre gondolkodni kezdett  majd megrántotta a vállát és térdére könyökölt.
-Olyan 10-12 , de egyik sem volt számára az igazi.-kezdett gyanús leni ez a válasz. Patric nem épp egy nőcsábásznak tűnik.
-Ki szerint? –sandítottam rá
-Talán én nem fogadtam el, sőt az összeset elüldöztem..de megvolt rá az okom. Hidd el!
Újabb sóhaj hagyta el a szám és mellé ültem ,majd hozzá bújtam közben pedig próbáltam vissza folytani a mosolyomat .
-Nem gondolod, hogy Patric is megérdemeli az esélyt, hogy boldog legyen? Attól , hogy tovább lépet, még nem azt jelenti, hogy nem szerette az anyukádat, csak azt , hogy szeretne újra boldog lenni .  Nem hiszem , hogy az összes a gonosz jelmezében jött volna bemutatkozni neked és hegyes fogakkal vicsorgott volna rád.  Nem hiszed, hogy meg kéne próbálnod őt, elfogadni? A kedvemért? Csaknem lesz majd olyan szörnyű, ha boldoggá teszi az apukádat. –mondtam a legelső eszembe jutó indokokat, hogy miért akarhatja az összeset elüldözni.
-Talán meg porbálom…szerinted mennyire lehet ijedős a nő?-nézett kérdőn rém.
-Nagyon ijedős lehet, mert eltudom képzelni , hogy mennyire izgulhat a reakciód miatt és, hogy el –e fogod fogadni. Én is féltem a fordított esetben és szerintem , ha te lennél az a nő, akkor valószínűleg két kézzel csapnád le magadat.
-Jó , nyugi. Megismerem és őt megpróbálom nem elijeszteni ,csak fogjad , majd a kezem.
-Persze, hogy fogom majd , de megtudhatom, hogy mi szükséged erre?
-Biztonságot nyújt.-nézett amolyan „ ez nem érthető?” fejjel. Hát erre a mondatára teljesen elpirultam, viszont nekem fel kéne öltöznöm..
-Hát erre nem gondoltam, de legyen, viszont szeretnék felöltözni.
-Csak nyugodtan –bólintott és hátra dőlt.
-Még mit nem. Egyedül szeretnék felöltözni!
-Én rajtam van ruha és nem tervezek átöltözni, szerény személyemen és  rajtad  kívül meg nincs más a szobában. Egyedül fogsz átöltözni..-Mondta közben az egyedül szót kihangsúlyozta. Kicsit szúrós pillantással néztem rá, mire megadta magát.
-Női győzelem, női uralom.. Hajrá!!-mondta és becsukta maga után az ajtót, de előtte még megcsókolt.
Felhúztam a nejlon harisnyát és a fehér ruhát, ami a combom közepéig ért, a lábamra meg ,csak a meglepetés kedvéért a fehér titok zoknit húztam. Nem , nem őrültem meg, csak a szőnyeg miatt nem mászkálunk cipőben . A mamájánál is, csak azért maradt rajtunk , mert ott parketta van és a nagymamája kijelentette, hogy a cipőt nehogy levegyük.
Kivasaltam a hajam, ami halkan megjegyezve  elég ritka alkalom és csak egy szempilla festéket, meg halvány fehér szemhéj festéket tettem fel, a szemem pedig kihúztam és ezzel késznek is nyilvánítottam magam. Az ajtón kilépve körbenéztem. Mindenki hasonlóan nézett ki. Lányok csinos ruha + titok zokni, a két fiú pedig ing, nyakkendő és fekete farmer.  Kim terített a többieket pedig Dave buzdította a NŐ ellen.  Page megijedve , Chris „akármi legyen én támogatlak”, Jassica pedig visszafolytot mosollyal hallgatta a kis előadást.
-Éjjel szokott támadni. Ebben biztos vagyok, sőt arra is fogadok, hogy..-magyarázta nagyban mikor megszakítottam.
-Sziasztok. Hallom már kezded elfogadni a hölgyet.
-Aham…figyelmeztetem őket, a lehetséges esetekre, csakhogy felkészültek legyenek.-bólogatott Jassicából meg kitört a röhögés.
-Page el, ne hidd amit mondott. –néztem a megijedt arcú , legbefolyásosabb lányra.
-Nincs rá semmi bizonyíték, hogy nem így van-magyarázta ő is Dave meg hevesen bólogatni kezdett.
-Ajtó-kiabált Kim. Dave vágott egy utolsó grimaszt és mit sem mondva felhúzott a fotelből , ujjainkat összekulcsolva húzott maga után.
-Sziasztok. Boldog Karácsonyt!-Lépett be legelsőnek Patric , majd utána egy magas, vékony göndör fekete hajú nő.
-Sziasztok!-köszönt irigylésre méltó maga biztossággal.
-Ő Merry, a barát nőm.-mutatta be Patrik, de mindenki ,csak nézett rá ezért én hajoltam elsőnek hozzá puszit adni, majd meglöktem a könyökömmel Dave-t , mikor Kim köszönt neki.
-Dave, a fiú.-köszönt, mosoly nélkül két puszival , ami  halvány fintorral az arcán nézett rám. –hát , így elég érdekes vacsorának nézünk elé…
 

2 megjegyzés:

  1. Megint enyém lehet az első komment. Juhhééé
    Szóval, nagyon jó, nagyon szuper <3 És aztán jó hosszú legyen holnap :))
    Mondhatom, hogy első számú rajongód? Ha nem, javíts ki :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus, így suli előtt állva. Grat hozzá:)

    VálaszTörlés