2012. november 7., szerda

2. fejezet

 Nagyon szépen köszönöm  a kommenteket , eszméletlen jól estek ♥ meghoztam az új részt , szerintem nagyon rosszul sikerült. Esküszöm hamar megpróbálok belerázódni ! Innentől már több ötletem van , jó olvasást :)


Érezni lehetett a levegőben a feszült hangulatot,idegességet. Az adneralin a fejembe szállt.  Minél hamarabb akartam megtudni ,hogy ki, miért lő felém,egyáltalán én voltam a célpont? Mennyi mindenről tud Chris?  Mivel válaszokat ígért kérdően ránéztem.
-Kik és miért akartak kinyírni?
-Mert Dave barátnője vagy.-válaszolt , mintha tök természetes lenne , hogy az egyik este megakarnak ölni.
-És ? Volt neki már vagy ezer előttem, vagy netán őket is mind megtámadták?
-Nem , mert beléjük nem volt szerelmes, csak futókalandok voltak.
-  Mégis mibe keveredett Dave? És hol van most? Miért nem ő van itt?
-Semmibe , ő már évek óta benne van, igazándiból ebben nőt fel . A központban  és azért ,mert nem emlékszik rád. Ha oda érünk mindent elmagyarázok időben , addig próbálj megnyugodni!-nézett féloldalasan.
Próbáljak megnyugodni?Hogy hogyha csak még több kérdésem van? Tudni akartam mi történt vele és hogyha már évek óta benne volt akkor miért nem mondta el? Hisz elvileg megbízik bennem… Ezekre gondolva néztem kifele, mikor egy hatalmas betonkerítés előtt egy pillanatra megálltunk ,amíg ki nem nyílt egy kapu. Gondolom ez lehet a központ. Volt egy hatalmas nagy épület  mellette sok kis apróbb mellékhelységekkel. A sofőr tisztességgel kinyitotta nekem az ajtót és lezárta kocsit , majd a nagy épület felé kezded vezetni vagy inkább húzni a  karomnál fogva.
- Most már elmagyaráznád végre hogy mi van? –bukott ki belőlem  az egyik folyosó közepén. Nem is tudom , hogy kerültünk ide, nem igazán az útra figyeltem.
-Figyi még pár folyosó és beérünk egy szobára  ahol letudunk ülni és mindent elmondok mint ígértem , legalábbis amit eltudok mondani..-Intett a fejével tovább , de a reakcióm már nem várta meg, lassabban , de tovább haladt.
Egy tiszta fehér szobába vezetett, fekete egyszerű kanapé volt  szembe , előtte pár könyv az asztalon. A falba  beépített szekrény volt berendezve mindenféle holmival. Megvárta amíg kényelmesen elhelyezkedem és mesélni kezdett.
-Amiről rögtön tudnod kell, az az , Dave kém. Már 3 éve dolgozik és a mostani feladatánál akkora ütést kapott a fejére , hogy elvesztette az emlékezetét. Nem az egészet, csak részlegesen, igazándiból az utolsó másfél év esett neki ki .Az orvosok nem tudják , hogy milyen ütés érhete a fejét, vagy hogy mikor tér neki vissza , viszont nem szabad neki megtudnia , hogy mi történt vele annyi idő alatt  . 3 éven át elég sok embernek tett keresztbe , juttatott börtönbe. Az egyik már 2 hónapja  megszökött , eredetileg elég nehéz volt elkapni. Két csoport dolgozott az ügyön ,de  a miénknek sikerült csapdába csalnia. Ő eléggé pikkel Davre és mindenáron tönkre akarta tenni az életét. Innen eredt , hogy megtudta , hogy vagy neki és most te vagy a célpont , mert így fájdalmat okoz . Szóval te csak egy eszköz vagy a gyilkosnak. Dolgoznak az ügyön , de még egy apró nyomra se sikerült rábukkanni. Elég jól takargatja a kártyáit, ezért 24 órás védelemre van szükséged. Innentől meg át kell , hogy adjalak a főnöknek majd ő eldönti , hogy milyen módon kell rád vigyázni . Hasonló ügyünk volt már . Ott az emberekre kb. 3-an összegyűltünk és egy házba vigyáztunk felváltva rájuk. Azt beszélik, hogy veled is ez lesz , majd elmondja.
Hát ez így egyszerre sok volt, de még nem  elég, viszont van amelyikre magyarázatot , csak ő tud adni. Csak ő ismeri , annyira Davet. Már épp készült volna felállni , mire végre megszólaltam
-Miért nem mondta el és miért nem szabad megtudnia ? Hisz a filmekben mindig úgy van , hogy elmesélik a betegnek a kiesett részeket. És ő most komolyan kém? Ez csak egy hülye tréfa..-ráztam a fejem
-Idő után elakarta mondani , de nem lehetett neki. Egyrészt tiltotta a szabály , másrészt meg nagyobb veszélynek tett volna ki , ha beleavat. Így is elég nagy bajban vagy azért , mert vele jársz. A másikra meg majd Patric elmondja a választ. Én sem tudom , hogy őszinte legyek...mármint az emlékezetkiesést. És sajnálom, de nem tréfa.-simogatta meg a vállam, majd felhúzott.
-Patric??! Dave apja? Ő is benne van?
-Aha , mi több a legjobb csapatot ő vezeti, de már késében vagyunk szóval…   Az ajtó felé indult de előtte  a  szekrényről egy kis dobozt felkapott .
Ismét  elindultunk a kacskaringós folyosón, ám ezúttal egymás mellet  csendben haladtunk. Életem szerelme nem emlékszik rám, és valamilyen oknál fogva még  egy darabig nem is fog, engem meg ki akarnak nyírni. Történhet velem még valami más is?
Egy ajtóra bökött és a dobozt a kezembe adta, hogy adjam oda Pat-nek , neki még dolga van.
Két kopogás után be is nyitottam. Az ismerős férfival találtam magam szembe , akit majdnem egy éve ismerek , de mintha nem is ő lenne az.
-   - Őm . Hello!
-   -Szia Lana!- intett szokásosan és egy szék fele intett a fejével.
-  - Megsérültél?
-  -Hogy van?-tudom, hogy bunkóság kérdésre kérdéssel válaszolni , de most az ő hogyléte jobban érdekelt.
-    -Több karcolása van, megrepedt a bordája, és agyrászkodása van a fejét ért sérülés miatt. Mint tudod  emlékezet kiesése lett ,az utóbbi pár hónap ez esetben másfél év kiesett neki.
-   -  És miért nem szabad közölni vele a múltját?
-   -   Ebben az időszakban elég sok minden történt vele, nem volt egy nyugodt napja. Ha steresszes helyzetbe hozzuk úgy lehet hogy örökre elveszi az emlékeit vagy csak rontaná a helyzetet. Az orvosok szerint jobbat tenne , ha magától kezdene visszaemlékezni a dolgokra.
-     -  És most , hogy lesz tovább? Természetes környezetbe megy vissza vagy –nem bírtam befejezni mert közbevágott
-    -  Első sorban védelemre van szűkséged lehetőleg a közelben , így pár ember összeszedtem neked . Davet is közéjük tesszük , jó hatással lehetsz az emlékezetére. Közeli házba fogtok beköltözni . A házat felügyelet nélkül nem hagyhatod el, a  többiek folytassák a munkát ugyanúgy kapnak megbízást , de csak egy naposakat és  felváltva , hogy mindig legyen ki vigyázzon rád. Dave az iskolába nem mehet vissza így kettőtöknek magántanárt kérek , hogy ne maradjatok le. Megpróbáljuk minél hamar elkapni azt az őrültet.
-   -  És apával mi lesz?Ő nincs bajban?
-    -  Nem , a férfi csak rád koncentrál. Szeretném ha még ma együtt lenne a csapat. A cuccaidat pakold össze , Jessica majd elvisz téged, segít pakolni és biztonságban a házhoz juthat.
Ekkor kopogás nélkül belépet Ő. Hátranéztem ő csak elmosolyodott. Apjának intett nekem meg kezet csókolt.
-Őrülök , hogy megismerlek, ha már úgyis egy házba leszünk bezárva. Dave vagyok .- Kacsintott .  A szívem megint felgyorsult mint minden pillanatban mikor együtt vagyunk és előkerültek a szokásos érzések.A szája kicsit fel volt repedve, arcán pár vörös horzsolás volt látható de ez még vonzóbbá tette, ám furcsa és rossz érzés volt így látni. Pólóján pár csepp vérfolt díszelgett. Szeretem volna átölelni , de emlékeztetnem kellett magamat , hogy nem emlékszik rám.
-Szintúgy. Sajnálom a fejedet és az emlékeidet is, de ha még ma  a házba akarunk lenni akkor indulnom kéne szóval sziasztok ,- intettem nekik és már el is tűntem.
Az ajtó előtt egy fekete hajú lány állt , és rögtön a nyakamba ugrott.
-Szia Jessica vagyok. Örülök hogy megismerhetlek .Sokat hallottam rólad .-mosolygott  . Ránézésre szimpatikus lány  és kedves is.
-Szia Lana lennék , és én semmit se tudok rólad –viszonoztam a mosolyát és haladtunk a kocsi felé.
- Biztató, arra nézve, hogy titkos kémnek tanulok .Ne aggódj lesz időd megismerni.
A kocsiban este fél 11 volt.Elégé elment az idő.
-Ezek szerint ez az első megbízatásod?
-Hivatalosan , de ne aggódj  már 3 éve erről tanulok, mindent fejből vágok. Már alig vártam ezt a napot , de azért alakulhatott volna valahogy máshogy is..sajnálom ami veletek történt.
-Én is és szerintem ő is ha tudná mi volt köztünk. Nem épp ilyen 1 éves évfordulót képzeltem, de elég emlékezetes.
Hamar haza értünk. Apa egy üzentet hagyott , hogy 2napig nem jön haza majd csak holnap után , mivel üzleti tárgyalása lesz pár várossal odébb. Príma mondhatom , de legalább akkor van 2 nap kitalálni miért nem leszek itt egy kis időre.  A szobámba Jessica segített ruhákat pakolni én eltettem a tusfürdőt , parfümöt és egyéb dolgokat. Legutoljára a  Davehez köthető dolgokat tettem egy dobozba. Kelleni fog valami ami segít ebben az időszakban. Valami ami elgyengít és erősé tesz.
Fél óra múlva már a háznál voltunk . Jessel sokat beszéltem nagyon rendes lány.Megkedveltem. A három srác (Dave, Chris és Patric) segített bevinni a csomagokat a kijelölt szobámba , de a kis fekete dobozt senki kezébe nem adtam. Bent  megismertem Page-t és Kim-t pluszba .Ezek szerint ők lesznek az őrangyalaim. Patric  mondta , hogy édesapámnak az igazgató nevében egy levelet küldtek miszerint pár hétre külföldi utazásban vehetek részt , de ezt azon nyomban kellet eldöntenie ,mert már másnap indulok. Apa érdekeimet nézte és bele egyezett , így ez is letudva. Őrülök, hogy ő ebből az őrületből kimarad. Vacsora elején Dave egyfolytában  a szőkével flörtölgetett, Jessica meg Chris fárasztották egymást .Kimről végig sütött a szigorúság , már a vacsora előtt parancsolgatott. Pat szerint ő fogja irányítani a csapatot , persze csak kis mértékben. Még csak 10 perce ültünk együtt az asztalnál , de muszáj volt otthagynom a társaságot , egyrészt étvágyam nem volt másrészt a könnyek szúrták a szememet. Rossz volt látni , így őt. Talán teljesen elveszíthetem , de nem fogom hagyni .Még mindig nem bírtam elhinni mindent ami körülöttem történt. Dave  egy titkos kém már 3 éve.Magyarul jó a megfigyelő képessége, valószínűleg, jól bánik a fegyverekkel és van egy kis tudása a harcművészetről. Többször is kerülhetett már közeli verekedésbe ami miatt bármikor megsérülhetett volna.Talán meg is sérült csak nem vettem észre rajta.És ha egy ilyen munka során őrökre elveszítem?Ez bármikor megtörténhet ..Remélem minél hamarabb újra együtt leszünk , és ez már csak egy rossz emlék lesz mint a többi ami történt velünk. Az  órát figyeltem még hátra volt egy perc a mai napból.
-Boldog évfordulót szerelmem-suttogtam könnyes szemel magamnak halkan a levegőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése