2012. november 15., csütörtök

7.fejezet



 Meghoztam a részt!Bocsi ha vannak értelmetlen vagy összefüggéstelen mondatok. Egy kérésem lehet? Létszi írjátok meg a véleményeteket, hogy tudjam hol hibázok, mi tetszik, vagy nem tetszik benne és min javítsak *.* , ha nincs időtök , akkor csak pipázzatok , de valami jelet adjatok*.* Jó olvasást :)
Ha be van borulva tudod , hogy esni fog, hogy jön a vihar ,de azt nem tudhatod  meddig fog tartani. Lehet, hogy , csak felhős az ég  és esni nem fog, az is lehet, hogy nyári zápor lesz, viszont a legrosszabb esetben  hosszú ideig borús az ég és utána jön  majd csak az igazán nagy vihar . Ez jellemzi a Davel való kapcsolatomat.  Ma van a 3. napja  , hogy hozzám se szól és ha véletlen mégis megtörténne akkor az biztos, hogy valami sértés vagy egy bunkó válasz. Eddig lenyeltem, nem volt erőm visszaszólni, de most már elegem van. Akárhogy is szeretem , ez nem ugyanaz a srác aki most velem szembe ül. Éreztétek már a feszültséget két ember közt? Ez van köztünk. Azt nem tudom, hogy ő miért pikkel rám , de azt igen , hogy ő mit tett ellenem. Bunkó , le se szar, elutasító, de mégis várom , hogy mondjon valami kedveset. Hogy újra vissza térjen az aki 1 hónapja volt mellettem. Tudom , hogy ez nagy kérés lenne ,ezért már azzal beérném , ha a Novemberi kapcsolatunkat kapnám vissza, mert akkor legalább rendesen beszélgettünk. De elkalandoztam..Szóval  ebben a három napban , csak annyi történt, hogy megtartottuk a horror estet, sütöttünk sütit, twistereztünk és hasonló dolgokat csináltunk nélküle. Mikor meglátta a horrornál , hogy ott ülök én is köztük, visszament a barlangjába.  A sütikből, csak evett ő nem segített és twisterezni meg nem volt kedve. Persze minden este kiment bulizni, mert ahhoz ezek szerint van kedve…bulizni és bunkósodni.
Jessicával a kapcsolatunk egyre jobb lett és lesz és csak vele és Chrissel tudom megbeszélni az érzéseimet, ők ,pedig meghallgatnak és átölelnek. Nem nyugtatnak, mert tudják , hogy felesleges.
 Azt az örültet  még mindig nem sikerült elkapniuk pedig már szükségem lenne kimenni a szabadra. Túl nagy a bezártság a négy fal közt , jó lenne kiszellőztetni a fejem. Gondoltam most megpróbálom felhozni Kimnek , hátha belemegy, így én voltam aki megtörte az asztal körüli feszültséget. Igaz , hogy ez csak köztem és Dave közt volt, de emiatt a többiek is feszültebbek lettek, legalábbis én ezt vettem észre.
-Ömm ..Kim. Lehetne , hogy ma kimennék a szabadra? Nem sokáig, csak mondjuk pár percre.-néztem rá kérlelően , mire Daven kívül mindenkitől egy meglepett nézést kaptam. Ő csak gúnyosan mosolygott.
-Mi van??! Te teljesen megőrültél? Talán még nem kerültél elég nagy bajba? –nézett rám szúrósan Kim
-Nem őrültem meg..még, de már ott tartok. Nem bírom ezt az egészet.-néztem vele még mindig farkas szemet .
- Sokkal jobb, hogyha megőrülsz, mintha  megölnének. Csak azért van itt veled 5 ember , hogy vigyázzunk rád! Hogy ne legyen bajod! Remélem felfogtad , hogy a válasz nem, és ne is kérdezd meg többször!-Ordította le a fejem. Hát ezt jól megkaptam, de olyan nagy kérés lenne minimum 5 perc?
A szobámban még mindig ezen bosszankodtam, mire valaki tapsolni kezdett. Hátra néztem és ő állt ott.  A csukott ajtónak  dőlve, cinikus mosollyal az arcán tapsolt .
-Mit akarsz már megint? –kérdeztem eléggé mérgesen
-Gyönyörű előadás. Te aztán értesz ahhoz , hogy  hogyan lehet a hangulatot fokozni. Van valami „A Leghülyébb Ötletek” könyved? Adok egy tanácsot. Ne használd!-jött közelebb
-Te adtad kölcsön. Nem is emlékszel?? Most , hogy elmondtad amit akartál kihúznál innen?
- Nem ez miatt jöttem. Megsajnáltalak és elviszlek ma magammal.
- Előbb még legrosszabb ötletnek tartottad , hogy kilépjek most meg bulizni vinnél?
-Lényegtelen. Ahova mi mennénk nem hiszem, hogy  történne bármi balhé. Szóval itt már csak az a kérdés , hogy van – e ahhoz  benned elég vér , hogy megszökj velem.  
-Csak azért , hogy egy éjszakára megszabaduljak mindentől. -mondtam pár perc gondolkodás után
-11 re készülj el! Csáó!
Tehát 3 napon át le se szar ma meg bulizni visz. Hát jó Dave, a lényeg , hogy nem itt leszek.
Morcosan kimentem lefürödtem és fél 10 kor már mindenki a szobájába volt. Ők ilyenkor általánosan tévéznek . Ez után már senki nem szokott a másikhoz mászkálni. A hajamat egyszerűen göndörnek hagytam és enyhe bulizós sminket tettem fel,  füstös szemmel. Fekete cső nadrágot húztam , kivágott rakott toppal , magas sarkú csizmával és egy vastag bőr kabátot készítettem ki. Dísznek egy kis fülbevalót és nyakláncot tettem fel. Már az utolsó simításokat végeztem, mikor bejött mert tudni akarta , hogy mikorra vagyok kész.
Megvárta míg becipzározom a kabátot és már indultunk is, nekem , pedig a szívem a fülembe dobogott. Az adneralin szintem az egekbe huppant.  Az ő ablakán kimásztunk a közeli tetőre , ahol ő leugrott. Nem volt annyira messze a talaj, csak másfél 2 méter, de magas sarkúval? Kérdőn néztem rá mire kitartotta a kezét.Kételkedve, de végül is becsuktam a szemem és elrugackodtam . Miután letett oda súgta a fülembe , hogy a házat kamerák figyelik és lézer riasztó van a földön, kövessem őt és nem lesz baj. Elképzeltem azokat az ugrásokat , amik a filmekbe szokott lenni, de nem ezt kaptam, mivel csak pár helyen át kellett bújni, utána pedig a fal mellett osonni. Ha mi ilyen könnyen ki jutottunk , akkor ők ugyanolyan könnyen be is juthatnak nem?
Mikor ezt a kérdést feltettem neki megkért hogy ne fárasszam , csak maradjak abban , hogy nem ilyen könnyű mint ahogy most mi csináltuk. Kerestem a kocsit , csakhogy ő egy motorra pattant. A fejére sisakot húzott, egy másikat meg felém nyújtott. Nem ültem még motoron , de mindig is ki akartam próbálni,  így örömmel felhúztam a sisakot és felültem  mögé, a fekete sport motorra. Legelőször mindkét kezem a motoron hagytam , azzal támasztotta magam. Hallottam , hogy valamit magyaráz , de nem értettem , hogy mit, mire hátra fordult és felhúzta az  üveget.
- Csússz hozzám a lehető legközelebb …-várt pár pillanatig amíg közelebb mentem , de szerinte nem volt elég közel , így hátra nyúlt és a csípőmnél fogva magához húzott.- Dőlj felém, az egyik kezeddel ,karolj majd át a másikat meg hagyd úgy ahogy most van. Bármi történik ne engedj el , mert lezuhansz.
Lehúztam az üveget és úgy tettem , ahogy kért. Furcsa volt megint ilyen közel lenni hozzá, hiszen kis hely sem maradt köztünk. A legkisebb borsó szem se férne el . Hallottam ahogy felbőg a motor és már indultunk is. Amikor gyorsított jobban szorítottam, féltem , hogy lezuhanok, de élveztem ezt az érzést. Fél óra telhetett el ,  mikor zenét hallottam, ebből következtetve ,már tudtam, hogy közel járhatunk.Igazam is volt, ugyanis mentünk még pár utcát és egy kivilágított helynél voltunk. Legelőször én ugrottam le  a motorról, majd követett ő is. A bukókat egy ottani srác kezébe nyomta , aki csak bólintott és elindult velük. Mikor az épület elé értünk láttam , hogy két  nagy darab ember áll az ajtóba és folyamatosan küldik el a sorba álló embereket.
-          Mégis , hogy fogunk ide bejutni?
-          Ne parázz már annyit. Mindjárt meglátod.
Karon fogott és áthúzott a tömegen egyenesen az ajtóig. Ott lepacsizott a két melákkal és már ment is be a clubba.
-Okés figyelni foglak bármi gond lenne, 2 körül találkozunk ugyanitt. Jó legyél , ne legyél részeg, lehetőleg ne is csicsencs be , bármi van kiabálj.
-Egyedül hagysz?
- Nem .. lesz körülötted sok ember.Pá.- intett és elhúzott. Egy darabig néztem ahogy a pultossal beszél , azután  pár sráchoz megy oda a sarokba.
Idétlenül nézhettem ki , ezért leültem egy  székre. Hát jó, ha ő leszart eddig, akkor mostantól én is  ezt fogom tenni. Kérni akartam egy koktélt, mire közölte velem a nő , hogy engem ilyesmikkel nem szolgálhat ki , mert megkérték rá. Brávó marad a Cola.
A szememmel Davet kerestem. Még  pont olyan közelbe volt, hogy lássam, egy szőke csajjal beszélgetett. Beszélget? Tuti , hogy flörtölt, mert a csaj vihog és vörösül.
A kólámat iszogattam amikor a mellettem lévő helyet elfoglalta egy velem majdnem egyidős srác.  Fekete kócos hajú és zöld szemű fiú volt. Nem csúnya, sőt eléggé helyes, de nekem már megvan a hercegem. Csak ő most nem érdeklősdiset játszik és a rossz hercegnővel kavar.
-Egyedül vagy?- szólított meg.
-Nem. Vagyis hoztak, bejuttattak és végül is magamra hagytak.-néztem felé.
- Jams vagyok! –mosolygott felém és kézen csókolt.
-Lanna.-mosolyogtam rá a lehető legcsábosabb mosolyommal.  Legalább lesz az este társaságom...-gondoltam, de elkezdtem aggódni. Talán mégse kellene ezt csinálnom. Ha úgy veszem van barátom..vagy nem?
-Van kedved táncolni?
- Bocsi idegenekkel nem táncolok- adtam meg a válaszát .Mire egy kicsit összezavarodottan nézett rám.  Hátranéztem és láttam Dave pont akkor vette le rólam a szemét. Kicsit talán már nem olyan nagy kedvel , de tovább flörtölt. Ha ő megteszi ugyanezt minden este akkor nekem miért ne lehetne egy estém , amikor elfelejthetek mindent? Elvégre azért jöttem, hogy a mai este  végre ne az a bajba esett lány legyek.  Ne árgus szemekkel várjam, ahogy hozzám szól. Újra hátra néztem . A lány magyarázott neki, de ő csak engem figyelt. Talán féltékeny? Vagy csak a  munkája miatt néz így? Mindjárt kiderítem…
-Azért mutatkoztam be. –válaszolt idő közben
-Okos magyarázat.  Ha elesnék megtartasz ?
- Telefon számoddal együtt.-állt fel  és a kezét nyújtotta. Beálltunk és táncolni kezdtünk . Kiskorom óta táncolok minden félét , de látszik a mozgásán, hogy nem kezdő. Legalábbis a mozgásán ez látszik.  10 számot táncolhattunk közösen végig .Dave egész idő alatt minket figyelt. Egy percre sem vette le rollunk a szemét, azonban James közelebb lépett és a seggemre tette a kezét. Én leszedtem onnan és egy lépést hátráltam.  
-Most mi ütött beléd? Legyél már lazább! Apácának készülsz?-húzta fel a szemöldökét , de a mosolya nem változott, csak én láttam, most sokkal ijesztőbbnek a villódzó fényben.
-Táncolásról volt szó. –léptem ismét hátra , ő pedig velem egy ütemben mozgott.
-De a folytatást nem beszéltük meg. Az meg biztos , hogy nem ezen a helyen lesz. Ne kéresd magad gyere velem. –Ekkor a falnak ütköztem ő meg kedvesen oda szorított.
-Hagyjál békén! Utoljára szólok!
-Mert különben? Mi lesz? Fogd fel..belementél a játékba. Nyerni fogok.
Ekkor valaki megragadta a vállát és ellökte tőlem. Dave volt az. A helyére néztem. Minden bizonnyal szó nélkül ott hagyhatta a lányt mert mérgesen és  értetlenül néz felénk. Újra a két srácra pillantottam akik egy magasságban voltak .Mindkettőjük arcán láttam , hogy a  másik reakcióját várja, semelyikük nem mozdul.  Az emberek többsége már felénk fordult és egy  kört alkottak.
-Nem hallottad a hölgyet? Takarodj!-fogta még mindig a James pólóját
-Téged senki nem hívott!-  lökte el magától .
-Az lehet , de a lány hozzám tartozik.
-Nem nagyon érdekled!Húzz el . Majd mi megoldjuk.
-Eszem ágában sincs-küldött egy gúnyos vagy inkább kihívó mosolyt, mire James ököllel próbált Dave arcára ütni, de ő lefogta a közeledő öklöt. Elkezdődött egy kisebb bunyó. Legalábbis James ütni próbált Dave kivédte .Ahogy észrevettem ő nagyon ütni nem akart, csak egyszer adott egy hatalmasat mire James lenyugodott.Ekkorra már a biztonsági őrök is ide jöttek.
-Gond van?-kérdezte az egyik elég mély és ijesztő hanggal.
-Semmi-Igen- válaszolt a két srác egyszerre
-Mi a probléma?
-Olyanra próbálta rákényszeríteni ezt a nagyokos  a lányt , amit nem akart.-adta egyszerű válaszát zsebre dugott kézzel.
-Kölyök gyere, Bulizz máshol, Dave ha kérhetem ne csinálj még egy bunyót , mert legközelebb téged is kénytelenek leszünk ki tenni. Csá öcsi. –lepacsiztak a tömeg meg már ugyanott folytatta ahol abbahagyták, csak a műsorra voltak kíváncsiak.
-Jól vagy? Mire volt ez jó? –fordult felém lágyabb tekintettel.
-Aha  , köszönöm.-és már mentem volna el mire a kezemnél fogva visszahúzott.
-Láttam rendeltél volna magadnak valamit, most meg ez…miért nem hallgattál rám?- tartott még mindig. Ahogy elnézem mintha a szemöldökénél talán egy kicsit megrepedt volna, de azon kívül kutya baja.
-Inni akartam valamit a másik meg unatkoztam és tudtommal nem tiltottad meg hogy táncoljak.
-Inni lehet akármit, nem muszáj pia attól még , hogy buliba vagy. Lehet jól érezni magadat alkohol nélkül, csak jó társaság kell.
-Tudom..próbálkoztam. Véletlen a rosszba botlottam.
-Majd akkor én szórakoztatlak.
-Azt eddig kellet volna, de te itt hagytál..- fejeztem be és ismét a kijárat fele indúltam , de utánam jött.
-Kérlek , csak egy táncra.
-Eddig itt voltam a táncodra. Majd legközelebb.
-Segítettem neked. Ennyivel jössz.
-Te miattad kerültem ilyen helyzetbe. Ennyivel jöttél.-kacsintottam rá és már mentem előrel. Látszólag beletörődött. Összekulcsolta ujjainkat és húzott maga után. Kicsit talán kezeinkre kerekebb szemekkel néztem , de a melegség újra elöntött. Kint fej biccentéssel elköszönt , de nem a motor felé húzott. Tovább vitt  míg pár utcát  és egy kulcsot szedett a lábtörlő alól az egyik hátsó és eldugott nagyobb épületnél. Elhúztam a kezem és rá néztem.
-Én oda nem megyek be.-jelentettem ki makacsul.
-Dehogynem –mosolyodott el és már a hátára is kapott. Hiába ficánkoltam nem sikerült le esnem, csak mikor letett akkor ért földhöz a lábam. Egy kivilágított üveg terembe voltunk.
-Mit keresünk itt?
-Mondtam, kértem egy táncot.Itt meg még hallatszik a zene.
-Törődj bele  a nem leges válaszba.-megrázta a fejét és mellém ült.-Miért voltál velem bunkó?
-Nem avatlak be.
-Hát jó.
-Kívántál éjfélkor?-kérdezte kíváncsian.
-Nem.Miért te szoktál?
-Utóbbi napokban.
-És mit?
-Ha elmondom nem válik valóra.-mosolygott édesen.-Na jössz?Állt fel és a kezét nyújtotta.
-Elfogadtam mire felhúzott. Megpróbált velem táncolni, de a nevetésemtől nem bírt. Hihetetlen hogy nem adja fel, de ezt a táncot, nem fogja megkapni. Legalábbis nem ma.
-Ahh egy próbát megért.-sóhajtott fel, majd ő is felnevetett.
Visszafele azon gondolkoztam , hogy végül is eljöttem , mert ki akartam törni a bajba esett lány szerepéből, erre nem meg kell menteni?Vajon féltékeny volt?
Befelé már nehezebb volt menni , de ugyanúgy követtem. A tetőnél volt a legkockázatosabb és meredekebb , de odatolt valamit amit nem bírtam eldönteni a sötéttől , hogy mi és segített felmászni. Bent bekapcsolta a többi biztonsági zárt, riasztót és az ajtómig kísért.
-Köszönök mindent-mosolyogtam rá.
-Nincs mit –mosolygott és adott arcomra egy puszit.
-Jó éjszakát !
-Neked is –sugtam utána. Átöltöztem pizsimbe a sminket meg gyors lemostam és már aludtam is.

1 megjegyzés:

  1. Szió!

    Bocsi amiért csak most írok... de minden annyira összejött nekem, hogy azt sem tudom hirtelen, hogy hol is jár az eszem... na jó.. most éppen a te töriden.
    Ami egyre... de egyre jobban kezdi magát belopni a szívembe. Ami szerintem mindkettőnk számára, nagyon jó hír! ;)

    Egyszerűen imádom és kész. :)

    Azt hiszem kezdem sejteni annak az okát, hogy Dave miért viselkedett, viselkedik így Lana -val. Ami ésszerű, és érthető is. Legalább is számomra igen.
    Azonban ez a kiruccanás, nagyon jó ötlet volt. Én személyem szerint, azt hiszem ez eddig a kedvenc fejezetem. Természetesen az előzőeket is imádom. De ezt most jobban.
    Hogy miért is?
    Azért mert annak ellenére, hogy Dave az elején gúnyosan viselkedett Lana-val...(csak hogy távol tartja magát tőle) ahhoz képest, a végén még is ő szöktette ki az épületből, és védte is meg.:)
    Nagyon aranyosak voltak amikor Dave megakarta táncoltatni Lana-t, aki persze ezt nem engedélyezte, amit nevetve tűrt is. :)

    Kíváncsian várom az újabb részt! ;)

    Puszi
    Love_Day

    VálaszTörlés